domingo, 28 de febrero de 2016

Desalcuentros col alcuentru

Dende va diez años, pel branu, cuando La Llaguna, L’Entregu vuelve al medievu col Alcuentru Medieval del Rei Aurelio. Parte de la xente de L’Entregu (nunca orbaya al preste de toos) esperábemos qu’aportare la décima edición pa poder entamar los trámites y declarar la fiesta d’interés turísticu.
     L’Alcuentru medieval consiguió abrise un espaciu nel fiestes de La Llaguna, complementando la fiesta tradicional d’orquestes, xira y cachivaches pa la reciella, con una propuesta cultural qu’aprovecha la lleenda del tributu de les cien doncelles.
    Diez años estrenando obres de teatru que s’encargaron y se crearon a costafecha, diez años encargando les obres a grupos teatrales, implicando a les asociaciones, tentando de dinamizar, d’abrise, de buscar un sitiu nel bien apretáu calandariu festivu estival; creáronse intercambios cola xente d’Alcoy, supimos del arte milenariu de la cetrería, de los espectáculos, talleres, animaciones que nos ficieron suañar.
     Agora, cumplíu’l duru requisitu d’una década, de diez años de camín andáu, atopámonos cola negativa de tola oposición del ayuntamiento de SRA. Resulta que son más papistes del papa, que quieren más antigüedá que la necesaria; que nun ven claro lo que parte del pueblu vemos col cielu rasu del branu nesta cuenca que cada vez va a menos. Resulta qu’envede sofitar y roblar un alcuerdu, un conveniu, un daqué, qu’afite d’una vez esti llogru, qu’envede abanderar y poner al ayuntamiento al frente de capitanear una nueva etapa, necesiten tiempu pa reflexonar.
     ¿Ónde anduvieron estos diez años? ¿Nun abasta’l trabayu desendolcáu al pasar d’esti tiempu? ¿Nun se dan cuenta de que’l dinero invertíu pol ayuntamientu revierte nel comerciu, na hostelería, na publicidá del propiu conceyu, na felicidá de la xente, na cultura propia?
     Por desgracia, nesta ocasión, como tantes, el pueblu va muncho, mui per delantre de quien nos desgobierna.
     Firmo esto col honor de ser Rei Aurelio de la Xª edición, aguardando que venga la persona qu’inaugure una XIª edición y con ella, una nueva etapa más bonaz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario