lunes, 30 de noviembre de 2015

Patarramplán: pa crear hai que creer.

Nesti mes de payares conocimos a Patarramplán. Patarramplán ye un trasgu que vive na cueva del poeta Boniel de Les Llanielles. Esti poeta baxó de la cueva onde vive y traxo delles muestres coles que contaba inspirar a la xente pequeño a escribir poesía, ¡¡pero Patarramplán estrozó la exposición!! Nun quedó otro que ponese al llabor y escribir poemes y más poemes pa inaugurar, esti vienres 27 pasáu, una nueva esposición colos trabayos que se ficieron.
     Asina trescurrieron les Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil de Samartín del Rei Aurelio que dende va tres años asitien a los neños y a les neñes del conceyu nel epicentru de la creación, adeprendiéndolos a espresar y xugar demientres siguen dando aliendu a les pallabres d’esta llingua qu’heriedemos.  
     Ca añu’l númberu de participantes crez (llegando, esti añu, al puntu de desbordanos los participantes); y crez asina mesmo’l númberu de sesiones, la fondura de les propuestes y la implicación de quien organiza, collabora y participa.
     En tolos talleres la máxima ye la siguiente: “Pa crear hai que creer”.
     Prestaba qu’estes iniciatives fuesen más frecuentes. Dacuando suaño con un ayuntamientu, con una conceyalía de cultura valiente que se decidiere por la empresa d’una Escuela de Lletres pa la reciella (y pa los mayores tamién). Que se coordinare un calandariu d’actividaes nes “se punxeren en valor”, como ye lo de dicir anguaño, tola bayura cultural de les cuenques y  asegurando que la creación nun ye flor d’un día. Sé que tamién habría que’acompañalo d’un presupuestu (y al falar de perres acábense les bones pallabres y la maxa de los suaños) mínimu pa desenvolver les actividaes con éxitu.
     Apostar polo d’equí, dende equí. Aprovechar lo que tenemos. Creer en nós. Porque, como dicimos nos talleres, “pa crear hai que creer”.
      ¡¡Patarramplán!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario